1
2
3
4

2023 жылғы 4 қазанда білім бөлімінің бастамасымен «Ұшқыр ой алаңы» оқушылардың пікірсайыс қозғалысы» жалпыұлттық мәдени-білім беру жобасын іске асыру аясында балалар шығармашылығы үйінде пікірсайыс клубтарының жетекшілері үшін аудандық «Кейс – IDEA» воркшопы өтті.

Теориялық бөлімде «Болашақ» пікірсайыс клубының (Абай атындағы мектеп-лицей) жетекшісі Я.С. Курбацкий пікірсайыстың негізгі форматтары туралы айтты: АПФ, БПФ, ЛД және Дүниежүзілік мектеп форматы.

Практикалық бөлімде Б.С. Туйганова, аудандық пікірсайыс лигасының жетекшісі кейстің негізгі элементтері, сондай-ақ пікірсайыс ойнауға қажетті дағдыларды қалыптастыру әдістері мен тәсілдері туралы айтып берді. «Орда» клубының қатысушылары Михалаки Анастасия мен Щербаков Богдан, (Балалар шығармашылығы Үйі) Линкольн-Дуглас форматында «БАҚ шындықты айтпауы керек» тақырыбында ойын элементін көрсетті.

Әрі қарай, воркшоп қатысушылары істің құрылымдық элементтерін талдап, «Бұл палата мансаптық өсуден гөрі тыныштық маңызды деп санайды» тақырыбында кейс құрастырды.

2023 жылғы 4 қазанда білім бөлімінің бастамасымен «Ұшқыр ой алаңы» оқушылардың пікірсайыс қозғалысы» жалпыұлттық мәдени-білім беру жобасын іске асыру аясында балалар шығармашылығы үйінде пікірсайыс клубтарының жетекшілері үшін аудандық «Кейс – IDEA» воркшопы өтті.

Теориялық бөлімде «Болашақ» пікірсайыс клубының (Абай атындағы мектеп-лицей) жетекшісі Я.С. Курбацкий пікірсайыстың негізгі форматтары туралы айтты: АПФ, БПФ, ЛД және Дүниежүзілік мектеп форматы.

Практикалық бөлімде Б.С. Туйганова, аудандық пікірсайыс лигасының жетекшісі кейстің негізгі элементтері, сондай-ақ пікірсайыс ойнауға қажетті дағдыларды қалыптастыру әдістері мен тәсілдері туралы айтып берді. «Орда» клубының қатысушылары Михалаки Анастасия мен Щербаков Богдан, (Балалар шығармашылығы Үйі) Линкольн-Дуглас форматында «БАҚ шындықты айтпауы керек» тақырыбында ойын элементін көрсетті.

Әрі қарай, воркшоп қатысушылары істің құрылымдық элементтерін талдап, «Бұл палата мансаптық өсуден гөрі тыныштық маңызды деп санайды» тақырыбында кейс құрастырды.